niedziela, 19 stycznia 2014

Jak przeżyć SESJĘ?

Nieodwracalnie nadchodzi czas egzaminów i zaliczeń.W związku z sesją nie mam czasu na szycie i życie. Dlatego tylko taki post mogę Wam dzisiaj zaproponować. Każdy ma swoje sposoby na organizację w tym trudny czasie. Ja chciałabym się z Wami podzielić moimi rozwiązaniami.  Za nim jednak do tego przejdziemy muszę Wam się przyznać, że znalazłam w sieci genialny blog, który nie ułatwia mi nauki http://designyourlife.pl.  Nieszczęsny Internet pozbawia nas dobrych wyników.
1. Planowanie- rozpisanie wszystkich egzaminów, zaliczeń i kolokwiów to podstawa. Nie trudno pogubić się w gąszczu dat. Ja w poprzedniej sesji zimowej pomyliłam godzinę jednego z egzaminów i od tamtej pory wszystko skrupulatnie notuję. Warto rozpisać sobie również dni i godziny w których się uczymy. Zawsze jest to większa motywacja do pracy.
2. Zdrowe przekąski- warto się w nie zaopatrzyć przed rozpoczęciem nauki. Dobrze wiemy, że każda wymówka jest dobra żeby ją przerwać nie inaczej jest z wyjściem do kuchni. Wystarczy, że któryś z domowników tam będzie i nas zagada. 

3. Wspomaganie- nie każdy tego potrzebuje. Ja jestem jedną z tych osób, która sięga po suplementy diety rzadko. Jednak czas sesji zmusza mnie do tego. Nie wiem czy działają substancje w nich zawarte czy to efekt placebo ważne, że łatwiej jest mi się po nich skupić.
4.Kubek termiczny- najczęściej mi się przydaje poza domem. Jednak gdy temperatura spada, a ja nie mam czasu biegać i co chwilę robić nowej herbaty kubek ratuje mi życie.


5. Własne notatki- zbawienne. Wiele zapamiętuje gdy je robię. Nie mam problemów z rozczytaniem się i zawsze wiem gdzie co jest.
6. http://coffitivity.com - Gdy nie mogę się skupić i nic mi się nie klei, a myśli biegają wokół bloga lub szycia odgłosy kawiarni uspokajają mnie i wprowadzają w odpowiedni nastrój.

0 komentarze:

Prześlij komentarz