sobota, 25 stycznia 2014

Inspirujące linki.

Przedzieram się do Was dziś przez gąszcz notatek. Jest ich coraz więcej, ale jakoś się tym specjalnie nie martwię bo koniec sesji coraz bliżej. Wtorek (4.02) będzie dniem kiedy znów będę mogła wyzwolić z siebie kreatywność po prostu wrócę do świata żywych. W przerwach pomiędzy nauką najczęściej sięgam po komputer. Wiem, że to nie zdrowe bo umysł nie odpoczywa, ale niestety nie umiem odmówić sobie tej przyjemności. Jednak nie jest to czas zmarnowany bo ląduje na stronach i blogach , które bardzo mnie inspirują i motywują . Chciałabym Wam  dzisiaj podrzucić kilka z nich może coś Wam się przyda, albo chociaż spodoba?
Michalpasterski.pl podsuwa inspirujących nastolatków. - Zawsze wiedziałam, że dzieciaki mają wielki potencjał. Jako brzdąc pisałam opowiadania, budowałam z lego i tworzyłam niesamowite historie w kilka sekund. Niestety nie było mi dane stworzyć aplikacji, a nie porzucić szkoły ( choć bardzo się starałam- niestety wtedy nauczanie w domu praktycznie nie było znane w Polsce). Za to na pewno nie przejmowałam się jedzenie, "wciągałam" wszystko co mi smakowało, a najchętniej biegłam z tym na dwór bo szkoda mi było czasu na siedzenie w domu. Nigdy nie wątpiłam w to, że najmłodsi inspirują. Często dużo bardziej niż dorośli.
Designyourlife.pl - Organizer. - Idealny kalendarz to nie lada wyzwanie ja co roku zmagam się z nim i nie potrafię się zdecydować ze względu  na format czy ułożenie stron w środku. Alina z designyourlife.pl podsunęła mi genialny wynalazek. Same zobaczcie jak wygląda. Jak wiemy styczeń jest ciężki miesiące pod względem finansowym więc wszystko wydrukowałam na swojej drukarce, a za zbindowanie zapłaciłam zawrotną sumę - 2,60 zł.
Zyciejestpiekne.eu o wczesnym wstawaniu.- Oj chyba muszę zmienić trochę swoje poranki. Od kilku dni mam problem ze wstaniem z łóżka.  Jeśli nie mam zobowiązań poza domem to nie ma opcji na wstanie razem z budzikiem. Co najmniej 3 razy zmieniam godzinę pobudki. 
Catherinetheowner.pl - DIY Business.- z wielką przyjemnością biorę udział w tym cyklu niestety ostatnio trochę sobie odpuściłam ze względu na święta i studia. Jednak w ferie zamierzam  dokładnie przestudiować każdy post i zaplanować własną firmę.
Catherinetheowner.pl/-Bądź bohaterem i uratuj zmarnowany dzień.- w sesji jest ich bardzo mało, ale  w semestrze mogłabym naliczyć całkiem sporo zmarnowanych dni . Chyba czas najwyższy regularnie je planować, a nie zabierać się za to tylko wtedy gdy wszystko wali nam się na głowę.
Zobaczcie co się dzieje w Krakowie. Chciałam zrobić zdjęcie przez otwarte okno "niestety" zaatakował mnie śnieg.

0 komentarze:

Prześlij komentarz